9 Ağustos 2015 Pazar

Shadowhunters



Daha önceden filmi çıkmış olan fakat yeteri başarıyı yakalayamayan Ölümcül Oyuncaklar dizi oluyormuş!

Bu haber çıkalı ne kadar süre oldu bilmiyorum fakat ben daha yeni duydum ve paylaşmak istedim. Umarım kitabına yakın giderler, çok hevesliyim çünkü bu konuda. Şimdiden izleyeceklerim arasına aldım bile.

Dizinin 2016'nın başlarında yayınlanmaya başlanacağı söyleniyor. Her ne kadar ilk filmdeki oyuncuları daha çok benimsemiş olsam da yeni oyuncuları da beğendim ben. İlk başta çok garip gelmişti ama birkaç set resmine bakınca alıştım. Filminden daha iyi olur umarım.

Heyecanla 2016'yı bekliyoruz.


Bu arada, ayrıntılı bilgi için şuraya tık tık yapabilirsiniz. Tamamen Ölümcül Oyuncaklar için hazırlanmış bir site, aradığınızdan fazlasını bulacağınıza eminim ^-^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder