20 Ekim 2014 Pazartesi

Book Challenge Tag


Öncelikle merhaba, evet yaşıyorum. Aynı anda çok sorumsuz olduğumun da farkındayım. Zaten bunu siz de fark etmişsinizdir. Her neyse..


Okumaktan büyük keyif aldığım bu tag için Tuğçe beni mimlemiş. Teşekkürleer ^-^



1) İlk Hayranlığım: Percy Jackson ve Olimposlular Serisi. Okuma hayatıma asıl girişi bu seriyle yaptım. Percy benim ilk aşkım ^-^ Rick Riordan'ın, karakterlerin, tüm serinin yeri bende çok ayrı. 

2) Favori Serim: Of. Zormuş bu soru. Şu yandaki tüm seriler desem olmaz mı? Ama tek bir tane söylemem gerekirse Usta Serisi diyebilirim muhtemelen. Çok mükemmeldi. Başa alıp alıp tekrar okumak geliyor içimden. Karakterler, konu, olaylar o kadar iyi düşünülmüş ve o kadar özgün ki.. Bayılmıştım.

3) Favori Kitabım: Şu an da okumakta olduğum Labirent: Ölümcül Kaçış. Daha okumadan bu yargıya nasıl vardığımı sorarsanız ben de bilmiyorum ama bayıldım. Gerçekten. Filmini de izledim tam kitabın ortalarını okurken falan. Kitap uyarlamalarını iğrenç yaptıklarını düşünen biri olarak Labirent'in filmine de bayıldım. Böyle mükemmel bir uyarlama olamazdı. Farklılıklar vardı elbette ama pozitif yöndeydi.

4) Favori Erkek Karakterim: Yine zor bir soru daha. Şu an aklıma ilk Jace geldi o yüzden Jace. Değişik bir karakteri var, alaycı ama değil gibi de. Bilemiyorum, daha çoğu kitabı okumadım çünkü. Yine de sevdiğim çok fazla erkek karakter var. Bonus olarak buraya Percy'yi de eklemek istiyorum. Salaklıklarıyla bile seviyorum. Dedim size ilk aşkım diye. 

5) Favori Kadın Karakterim: Hiç düşünmeden Yelena. Gördüğüm en iyi kadın karakterdi. Kararsız, bir köşeye sinmiş kadın karakterler cidden sıkmaya başladığında ortaya çıktı. İyi ki de çıktı, favorimdir kendisi.

6) Favori Okuma Saatim: Yok. Doğrusu bu aralar okuma saatim de yok, kitap okuyamıyorum. Aslında teknik olarak hiçbir şey yapamıyorum. Ya çok yoğun oluyorum ya da içimden yapmak gelmiyor. Özellikle de içimden gelmeme kısmı bu aralar haddini aştı. Hiçbir şey yapmak istemiyorum gerçekten. Kitap okumak istiyorum ama başlamaya yoruluyorum sanki. Okuma yorgunluğu ya da hiçbir şey yapmama isteğine çözümü olanınız falan varsa önerilere açığım.


Evet, bir mim'in daha sonuna gelmekle beraber kimleri mimleyeceğimi hiç düşünmüyorum. Çünkü yapmayan kalmadı. Ben mimleneli bile neredeyse iki hafta oluyor ki bu bir şeyler yapmama isteğimin ne boyutta olduğunu gösteriyor.



Her neyse, yine de yapmayanlar varsa şu an hepiniz tarafımca mimlendiniz ^-^




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder