8 Şubat 2014 Cumartesi

Kitap Yorumu: Opal




Orjinal Adı: Opal/ Lux #3
Türkçe Adı: Opal/ Lux #3
Yazar: Jennifer L. Armentrout
Çevirmen: Bilge N. Zileli Alkım
Yayınevi: DEX
Sayfa Sayısı: 419


♥ Sanırım kalbim duracak.


Oniks'in sonunda bize merhaba diyen karakterimizden sonra kitabımız bir süre beklenilenden durgun ilerledi. Ama bu sadece fırtına öncesi sessizlikmiş de haberimiz yokmuş.

- Önceki kitaplar hakkında spoiler içerebilir demedi demeyin -

Her şey iyi güzel derken bizde macera biter mi? Tabiki de hayır. Şimdi de başımızda bir aşık ikizimiz var. Tüm aile Dawson'ı yerinde tutmaya çalışıyor. Ama onun aklında bir tek kişi var: Beth. Tek isteği onu SD'nin elinden kurtarmak. 

Bizim mantıklı Kat'imiz de aşırı mükemmel bit teklifle ortaya atlayınca gelsin olaylar, gelmesin malum şahıslar. Evet yine o geldi maalesef. Hayır yani insan bir gurur falan yapar, 'İstenmediğim yerde durmam ben' der ama yok öyle bir şey. 

Bir de kurtarma planına dahil oluyor yüzsüz. Hem de ne kurtarma! Bu kitapta bir kez daha nefret ettim Blake'ten. Elime geçirsem bir kaşık suda boğacağım hatta suya bile gerek yok normalde de boğarım ben onu ama neyse.

Beni en çok şaşırtanlardan biri de Dee ile Kat arasındaki gerilim yüzünden Dee'nin Ash'lerle takılmasıydı. Tamam Adam'ın ailesi onlar yani de Hadi ama Ash'lerden bahsediyoruz burada.

Bunun dışında Daemon ve Kat'in normal sevgili olma çabaları da ayrı bir komediydi. Çaba diyorum; çünkü Dawson kaçmış, Dee mikrodalgayı tutuşturmuş, Dawson elleriyle mısır patlatmaya çalışmış, 'kusursuz zamanlamalı' kardeşler odaya dalmış, eski bir dostumuz ciddi anlamda kafayı yemiş, bir striptiz kulübüne gidilmiş, onikslerle oynanmış ve daha türlü türlü şeyler yapılmış olunca normal olmaları pek olası görünmüyor.

Daemon'ın öküz halinde de oldukça azalma vardı. Romantik, düşünceli, düşünceli, öküz, koruyucu, koruyucu, koruyucuydu daha çok. Öküz haline aşık olmuştuk ama bu halleri de ayrı bir güzel. Size Daemon'ı sevdiğimi söylemiş miydim? Ah, unutuyordum. Bir de kızları etkilediğini biliyorduk da fedai? Hayır yani nereden anladın Daemon anlatsana biraz.

Kitabın sonu ayrı bir konu zaten. Yani sırf bu son için ayrı bir başlık açmak gerekir. Bitince bir an kendimi haberlerde düşünmedim değil. Kitabın sonunu okuyunca şaşkınlıktan ağzı bir karış açık kalan kızın ağzı kapatılmaya çalışıyor diye. Ama ben demiştim o balık suratlıda hayır yok diye. Yine ihanet, yine ihanet. 

Jen de yine yapacağını yapıp kitabımızı burada bitiriyor. Hadi ama Jen.. Hiç mi vicdan yok kuzum sende? Kapılar kapanınca mı bitirilir bu kitap? İçim kan ağladı içim ah ah..




Opal'den Alıntılar
--------------------------------------------------------------------------


♥ "Al işte. O koca egon yine engel oluyor."
"Neye engel oluyor?"
"Mükemmel ambalaja."
"Sana söyleyeyim. Benim asıl mükemmel..."
"İğrençleşme."
--- Kat ve Daemon, sayfa 14 ---


♥ "Haklısın."
Olacak şey değildi. Hangi dağda kurt ölmüştü böyle? "Bir daha söylesene!"
"Haklısın. Bir yerlerden haber vermeliydim. Özür dilerim."
Dünya yuvarlak değil düzdü. Ne diyeceğimi bilmiyordum. Daemon'a göre o neredeyse her zaman haklıydı. Vay canına.
"Dilin tutuldu."
--- Daemon ve Kat, sayfa 43 ---


♥ "Bu ne ya?" diye yakındı Daemon. "Adam öylece orada dikiliyordu. Merhaba. Her yerde zombi var. Arkana baksana, geri zekalı."
--- Daemon, sayfa 79 ---


♥ "Aman ya," dedi kalkan gibi önüme geçerek. "İyi mi ettik hiç bilemiyorum."
Arkasındaki Blake gözlerini koca koca açtı. "Vay anasını." dedi.
--- Daemon ve Blake, sayfa 143 ---


♥ "İçimde az önce şeytanla bir anlaşma imzaladık, o da ilk doğan çocuğumuzu isteyecekmiş gibi bir his var."
"Çocuk mu istiyorsun? Bunun için önce..."
"Kapa çeneni."
--- Kat ve Daemon, sayfa 159 ---


♥ "Hani benim pastırmalı yumurtam?"
"Sen davet ettin sanıyordum."
"Yanlış anlamışsın. Çabuk mutfağa git kadın."
"Avucunu yalarsın."
--- Daemon ve Kat, sayfa 194 ---


♥ "Sen çeneni hiç kapatmaz mısın?"
"Yalnızca uyurken." diye yanıt verdi Blake.
"Bir de ölünce." diye laf attı Daemon ona. "Ölünce o çenen kapanacak."
--- Dawson, Blake ve Daemon, sayfa 221 ---


♥ "İşin tek güzel yanı, Buff'ı tutup ona oniksleri ardı ardına öptürmek olacak."
"Sadistin tekisin."
--- Daemon ve Kat, sayfa 255 ---


♥ "Selam."
"Selam, uyuyan güzel..."
"Öpücüğünle mi uyandırdın beni?"
"Evet. Sana dudaklarımın gizemli güçleri olduğunu söylemiştim."
--- Kat ve Daemon, sayfa 313 ---


♥ Arkamdaki sıraya oturdu, sonra emektar kalemiyle sırtımı dürttü.
"Sen ve o kahrolası kalemin."
"Bayılıyorsun."
--- Kat ve Daemon, sayfa 320 ---


♥ "Tanrım, Görünmez Adam gibi banyona gizlice girebileceğim."
Gözlerimi devirdim. "Opali bana ver."
--- Daemon ve Kat, sayfa 336 ---

--------------------------------------------------------------------------

Lesa duygularıma tercüman oldu. "Benim de bir Daemon'ım olmalı."


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder