1 Ocak 2014 Çarşamba

Geç Kalmış Bir Doğum Günü Yazısı



Geç kalmış bir doğum günü yazısı bu. Fazlaca geç kalmış hem de. Okula ve sınavlarıma verin, ya da üşengeçliğime :D

Evet benim doğum günüm o gün. Aslında aynı gün içinde edebiyat sınavı ve sürpriz deneme sınavı olmasa güzel bir gün sayılabilirdi. Neyse ki daha zamanı gelmeden doğum günümü iki kez kutlamıştım. Bir de 17'sinde kutladım etti üç :D 

İlk kutlama arkadaşlarımın bana sürpriz yapmalarıyla oldu. Hayatımın ilk sürpriz doğum günüydü -oley oley- Bi de burdan teşekkür edeyim bari, sizleri seviyoruum <3

İkincideyse yaklaşık aynı günde doğum günümüz olan biriyle birlikte kutladık. O da çok eğlenceliydi. Üçüncü de doğum günü akşamında, ailemle. Sonraki gün sabahtan akşama kadar pasta yedim ^^ -bu ay içim dışım pasta oldu diyebilirim-


Ve işte doğum günü hediyelerimden biri.. Sürpriz doğum günü yapıp bir de bana kitap almışlar :) Şimdi tek yapmam gereken ilk kitabını da almak :D 

Eğer kitap hediye etmek isterseniz hiç sorun etmem cidden :D 


Ve bu arada bir doğum günü yazısı yazdığıma göre Tuğçe'nin doğum gününü bir de buradan kutlayalım. İyiki doğdun Tuğçee :)


5 yorum:

  1. Ayy ben daha yeni gördüm şansa bak ya. Geçmiş -baya bir geçmiş- doğum günü kutlu olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sınavlar yüzünden normal yeni görmen :D Teşekkürler ^^

      Sil
    2. 15 gün için olsa da kurtulduk artık onlardan :D

      Sil
    3. İlk iki hafta da sınav olmazmış. Bir ay rahatız :D

      Sil
  2. geç de olsa doğum gününüz kutlu olsun :) nice sağlıklı, mutlu ve huzurlu yaşlara dileklerimle..

    YanıtlaSil