9 Kasım 2013 Cumartesi

Cumartesi İlk 10: Sevmediğim Karakterler



Ne zamandır katılmamıştım. Konusu da tam aklımdan geçenlere uygun olunca katılayım dedim tabi :D Yakın zamanda Apollyon'u bitirmenin etkisiyle başlıyorum listeme. Ve unutmadan siz de katılmak isteseniz tık tık :)

1) Lucian - Melez Sözleşmeleri: Bir kaşık suda boğacaklarım arasında kendisi. Hatta en başta yer alıyor bu üvey ucube. Sen git Seth'in beynini yıka, çocuğu şeytana çevir. Sonra gel de nefret etme. 5. kitapta ölür müsün artık?
2) Blake - Lux: İsimden soğumama neden olan karakterdir. İki yüzlü, satıcı, güvenilmez, tam bir nefret edilecek insan çeşidi. Zaten Opal'in sonunda oniks çukuruna atmak istemedim değil.
3) Başkan Snow - Açlık Oyunları: Çektirmediği kalmadı adamın. Açlık oyunları da ne? Psikopat mısın, sadist misin anlamadım ki. Kitap boyunca gıcık oldum kendisine.
4) Cahil - Usta Serisi: Başlarda akıllı uslu biri gibiydi. Sonra içindeki iki yüzlü canavarı ortaya çıkardı. Saman altından su yürütüyormuş meğer.
5) İhtiyar - Başlayanlar: E yuh be adam. Sen Blake'te ne yapıyorsun. Callie senin neyine? Bedenleri neden kiralatıyorsun, yazık değil mi başlayanlara? Bence sen de bi ölsen..
6) Celeste - Beni Seç: Maddiyatçı, bencil ,kibirli varlık. Maxon sana bakmaz hadi git işine.
7) Bella - Alacakaranlık: Sevemediğim uyuz kızlardan birisi. Dengesiz, kararsız, depresif, sorunlu. Sonunda Edward'la evlendi de rahatladı. Çocuğa da yazık vallahi.
8) Vivian - Paranormal: Kitabın sonunda ne yaptın öyle sen? Amma deli bir kız çıktın yahu. Böyle bi ne olduğun belli değil falan. Yakışmıyor hiç.
9) Abby - Tatlı Bela: Bu da beni gıcık eden kızlardan biri işte. Bir Parker, bir Travis. Neresinin iyi kız olduğunu anlayamadığım şahıs budur işte.
10) Adını Bilmediğim Çözgücü - Usta Serisi: Aynı seriden ikinci karakter. Bu seride nefret edeceğim insan sayısı aldı başını gitti zaten. Fark ettim de çok beğendiğim serilerde daha çok insandan nefret ediyorum. Usta serisi de onlardan biri işte. Bu adam ise şu evi yakan adam. Onun yüzünden Valek öldü sandım, sonra geldi ama kel geldi. Saçları bu isimsiz çözgücü yüzünden gitti. Ah, ah.. Gitti siyah saçlı Valek.

İşte listem bu kadar. Oh, bakıyorum da tüm nefretimi kusmuşum. Kendimi acayip rahatlamış hissettim doğrusu -.- Bir de ben sevmediğim 10 karakter bulamam diyordum. Hatta kendimi kaptırıp 11.yi yazdığımı da son anda fark ettim :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder