24 Ekim 2013 Perşembe

Origin Ön Okuma



Origin geliyor Origin!!

Aslında başlığa "Köken Ön Okuma" yazmam gerek ama insan bir kere Origin'e alışınca olmuyor işte. Kitabı alınca da Origin derim ben :D Köken'e alışamadım, samimi gelmedi gibi. Ya da ne bileyim diğerleri daha havalıydı sanki^^

Gördüğünüz gibi Origin pardon Köken ha çıktı ha çıkacak sayın Daemon severler :D Bölümleri Daemon'ın ağzından da okumaya hazır mısınız? Şahsen ben acayip merak ediyorum. Hele de ön okumadan sonra..

Kitap öyle bir yerde bitmişti ki kendimi camdan atacaktım. Jennifer 3. kitaplarının sonlarıyla kalbimize indirdi. Ama çıktı ya, artık rahatım oooh! Bir de elime geçse.. Ölümüm ya kitap beklerken ya da kitapların sonlarını okurken olacak herhalde :P 
Ama ben bu seri bitince ne yapacağım, onu düşünüyorum asıl. 
A) Ölürüm.
B) A
C) B
D) C

Ön okumada neler var bir bilseniz. Acı, nefret, aşk üzüntü, ne ararsan artık. Ayırmayın kuzucuklarımı. Kıyamam ya, nasıl üzülüyor, nasıl acı çekiyor Daemon ve Katy. Üstelik kendilerini değil de birbirlerini düşünüyorlar. Sanırım ağlayacağım. Zaten Daemon'ın o saniyeleri sayan halinden sonra koptum ben. Daha başında böyleysem sonunu düşünemiyorum.

Neyse fazla uzatmadan sizi Dex'in facebook sayfasında yayınlanan Origin yani Köken Ön Okuma ile baş başa bırakıyorum. Sindire sindire okuyun, bayılıp kalmayın^^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder