20 Eylül 2013 Cuma

Kitap Yorumu: Tanrı




Orjinal Adı: Deity/ Covenant #3
Türkçe Adı: Tanrı/ Melez Sözleşmeleri #3
Yazarı: Jennifer L. Armentrout
Çevirmen: Bilge N. Zileli Alkım
Yayınevi: DEX
Sayfa Sayısı: 407


♥ Mutlu yalan mı, acı gerçek mi?


Kapaktaki sözü ilk kez şimdi okuduğum gerçeği o.O Gerçekten ilk okuyuşum. Kitaba öyle bir başlamışım ki ne kapak, ne o söz, ne de dünya umrumdaydı^^ Kitabı bitirdiğimde ise okumayı-yazmayı unutmuş, şok geçirmiş bir halde olunca da okumak pek mümkün olmadı tabi.

Tatilde mükemmel bir günün ardından berbat bir yaz yaşatan kitap işte budur. Şikayetçiyim Jen! Böyle güzel bir kitap yazıp sonunda kalbime indirdiğin için şikayetçiyim. Ayrıca Aiden'la Alex'in beni ilgilendirdiği yok. Ne yapıyorlarsa yapabilirler. Ama ya Seth? Her şey o üvey ucubenin -Lucian bozuntusunun- suçu. Buldu yakışıklı, masum çocuğu -sanırım Seth'e masum dedim- kandırdı tabi. Lucian, umarım ölürsün -.-


Yahu kaç kez ayakta uyumuşum resmen. Hele Leon.. Leon ne yaptın sen ya? Yok artık yani. Daha normal bir şey olamadın mı?

Alex'e de öyle bir şey oldu ki bir daha ağzım açık kaldı. Nerde bizim başrole bir şey olmaz, o ölürse dizi biter mantığı? Ve Alex, dişini fırçalamamanı niye takıyorsun kızım? Sanki eğlenmeye gidiyorsun oraya. Neyin kafasındasın canım?

Seth'e de yaptığınızı unutmadım sayın kitap. Gitti gül gibi çocuk. Where is the birinci ve ikinci kitaptaki Seth?

Hayır, anladım Aiden ve Alex aşıklar falan filan gidiyor kitapta. İyi hoş da Seth'ten ne istiyorsunuz yaa! Canavara çevirdiniz çocuğu. Sanki Aiden'ı öne çıkaramayınca Seth'i geri çekip Team Seth topluluğunu Team Aiden yapmaya çalışır gibi bir şey oldu. Birini öne çıkarmaya çalışıyorsanız diğerini kötülemeyelim yani.

Sayfa 259'dan sonraki birkaç bölümde ben mi kitabı okudum, içimdeki Seth sevgisi mi okudu, yoksa kitap bana ve Seth sevgime kapak mı yaptı anlamadım. Neyse en azından itiraf etti artık Aiden. Sürekli Alex'in peşinde "Senden ayrılamam ama biz birlikte olamayız." tavrı beni deli etmişti. Gerçi Aiden'a ısındım desem de yalan olur. Umrumda bile değil kendisi :P

Anlayacağınız çok aksiyonlu, şaşırtıcı ve heyecanlı bir kitaptı. Özellikle de birçok kez ağzımın açık kaldığı gerçeğini düşünürsek. 


Ve sayın tarzını, kitaplarını, çok sevdiğim yazar Jen.. Sen beni öldürmek mi istiyorsun? Hani bu sonu kaldırabileceğimi mi düşündün? Cidden nerden aklına geliyor böyle şeyler? Üstüne üstlük tek Tanrı'da değil, Opal'de de yaptın aynısını. Bir de ben deli gibi art arda okudum ikisini. Kesinlikle mükemmel sonlardı. Hatta kitabın bitmesini kabullenemedim. "Yo, yo bitmiş olamaz! Şaka değil mi bu? Hayır, beni böyle bırakamazsın!" diye kitabın sonunu 4 kere kontrol ettiğim de doğrudur ayrıca.





♥ Tanrı'dan Alıntılar ♥
-----------------------------------------------------------------

♥ "Çok özelsin değil mi?"
"Ha şunu bileydin."
---Alex ve Seth, sayfa 10 ---


♥ "Seni rüyamda gördüm."
"Lütfen rüyanda çıplak olduğumuzu söyle bana."
"Amma da sapıksın."
"Bunun hayır anlamına geldiğini farz ediyorum."
"Aynen öyle."
--- Alex ve Seth, sayfa 11 ---


♥ Yüksek sesle iç çekerek ona elimi verdim. "Şimdi de şarkı mı söyleyeceğiz?"
"Çok beklersin."
--- Alex ve Seth, sayfa 37 ---


♥ Seth başını yana yatırdı. "Şu anda ne hissettiğini biliyorum. Hiç itirazım yok."
Yanaklarım alev alev oldu. "Tanrılar aşkına, nefret ediyorum senden."
--- Seth ve Alex, sayfa 38 ---


♥ "Hem kızarmayı kes. Herkes antrenman yapmadığımızı düşünecek."
"Yapıyor muyduk?"
"İkinizin nihayet bana katılması ne hoş."
"Tam gaz antrenman yapıyorduk. Bazen kendimizi o kadar kaptırıyoruz ki kendimize gelmemiz birkaç dakika sürüyor."
--- Alex, Seth ve Leon, sayfa 42-43 ---


♥ "Bir sorun mu var Alexandria?" diye sordu Leon. "Aşırı solgun görünüyorsun."
"Bir şeyi yok." diye cevap verdi Seth. "Antrenmanımız bir hayli... yorucu. Bilirsin etrafta bir süre dolanıyorsun. Terliyorsun, itiyorsun."
"Seth." diye çıkıştım, dördüncü, beşinci ve altıncı puanları gönülsüzce ona vererek.
--- Seth ve Leon, sayfa 45 ---


♥ "Ama.. melezler hasta olmaz ki."
" Eh, onu artık birlikte yaşadığım kağıt mendil kutusuna anlat."
--- Alex ve Marcus, sayfa 56 ---


♥ "Nedenini bilmiyorum. Belki de psikozlu olduğun için, ha?"
"Psikoz çok uçlarda bir ifade. O zaman eylemlerimden suçluluk hissetmemem gerekirdi."
"Ben de tam olarak böyle söylüyorum."
--- Alex ve Seth, sayfa 102 ---


♥ "Pisliksin sen."
"Daha kötülerini de duydum senden, o yüzden bunu iltifat kabul ediyorum."
--- Seth ve Alex, 105 ---

♥ Ölmüştüm.
Hayır. Hayır. Hayır. Ölmüş olamazdım. Tanrılar aşkına, daha dişimi bile fırçalayamamıştım.
--- Alex, sayfa 188 ---


♥ Apollo'ya gıcık olmaya başlamıştım. "Ne yani? Ben hem canavarım hem de hata, öyle mi?"
Göz kırptı. "Mükemmel bir hata."
--- Alex ve Apollo, sayfa 226 ---


♥ "Ne var yani? Manzara buradan harika."
"Seni gidi seni."
--- Alex ve Aiden, sayfa 268 ---


♥ "Dur da montumu alayım. O arada birbirinizi öldürmemeye çalışın."
"Söz vermiyorum."
--- Alex ve Seth, sayfa 290 ---


♥ "Niye hücrelere gidiyoruz Seth?"
"Çünkü seni kilitleyip sonra da sapıklık yapacağım."
--- Alex ve Seth, sayfa 295 ---


♥ Ve hepsi ölecekti.
Gülümsedim.
--- Alex, sayfa 407 ---

-----------------------------------------------------------------
Oldu o zaman biz kalkalım.. Böyle bir sonda yapacak başka bir şeyimiz yok malesef.
Kesinlikle, kesinlikle ve kesinlikle okuyun^^


♥ Team Seth ♥


3 yorum:

  1. Apollyon'u aldım ben ^^ 269. sayfadayım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kendime işkence yapıp Tanrı'nın yorumundan sonra başlayacağım dediğim için daha yeni başladım. Manyağım ben ya :D

      Sil
    2. Cidden manyakmışsın o.O

      Sil