12 Eylül 2013 Perşembe

Kitap Alışverişim - 1


5 gün önce D&R'ın internet sitesinden tam 10 kitap sipariş etmiştim. Ve sonunda onlara kavuştum!! -Evinizin oralarda bir çığlık duyduysanız benden çıkmıştır, sorun yok- Bu internetten kitap alma işine gerçekten kaptırdım. Hem daha ucuz hem de kargo bedava olunca, elimde olmadan sipariş ediveriyorum. Biraz beklemek gerekse de okuyacaklarımı bitirmeden sipariş ettiğimden pek sorun olmuyor :)


İşte kitaplığımın yeni üyeleri ^^

DEX yayınları zaten vazgeçilmezim haline geldi.

Apollyon.. Biricik kitabım o benim. Ölürüm ona. Okumak için sabırsızlansam da kendime işkence etmekte kararlıyım. Önce şu an okuduğum kitap bitecek ve Tanrı'nın yorumu yazılacak. Tüm irademi kullanmam gerekse de kitabı hemen okumayacağım. Manyağım galiba. Üstelik içinde İksir de olunca 511 sayfa olmuş. Sayfa sayısına bakmak için kitabın sonunu açınca içimde bir şeyler kıpraştı sanki. Ama kendimi tuttum ve ne yazdığına bakmadım. Meraktan ölüyor olsam da sabrediyorum. Galiba değil, cidden manyağım ben.

Doğaüstü ve Sonsuz, Paranormal serisinin devam kitapları. Onları alarak eğlenceli bir seriyi de burada sonlandırmış oluyorum :) Diğerlerine bakınca özellikle Doğaüstü baya ince geldi doğrusu. İnce dediğim de 234 sayfa.


Gölgeler de Küller Üçlemesi'nin 2. kitabı. Beklediğimden çok daha kalın çıktı. Tam 499 sayfa.

Koruyucu, serinin ilk kitabı. Üçüncü kitabının kapağını çok beğenince baştan başlayayım dedim. Bu serinin kapakları cidden çok hoş.

Bana Dokunma da serinin ilk kitabı. Ne zamandır okumak istiyordum. Anlatım tarzı oldukça dikkatimi çekmişti. Daha kitabı okumadan Team Warner olacağımı biliyorum. Ne yapalım, önlenemez kötü çocuk sevdası :D



Dört Numara Benim'in filmini izlemiştim. O zamandan aklıma koymuştum bu seriye başlamayı. Ama bu kadar çabuk olmasını beklemiyordum. Tabi 9.90'a olunca direk ekledim sepete :)

Ölümcül Oyuncaklar serisi ne zamandır aklımdaydı. E şimdi filmi çıkınca çabucak almak şart oldu. Başlamak İstediğim Seriler'de de ilk sıradaydı zaten. Sanırım yeni bir Team Jace geliyor :D 

Ayaklı Bela ile Yabancı Yayınları'ndan 2. kitabımı almış bulunuyorum. Birincisi tabiki Tatlı Bela'ydı. İlk kitaba göre bundan daha ümitliyim. Ee Travis anlatıyor sonuçta :)

Epsilon Yayınları'ndan Düşüş de kapağıyla dikkatimi çekti. Konusu da hoşuma gidince almaya karar verdim. 5 kitaptan oluşan bitmiş bir seriydi sanırım. Her şey bitti, olağanüstülerime bir de melekleri ekleyeyim dedim. Hem Koruyucu hem de Düşüş meleklerle ilgili. Aslında yanında Fısıltı'yı da alıp meleeeek diye etrafta takılmayı planlıyordum. Ama ikinci kitabı stoklarda tükenmiş görünce birazcık erteledim.

En başta 5 seriye aynı anda başlama gibi bir düşüncem yoktu. Ne güzel Muhteşem Yaratıklar'ın 2. ve 3. kitabını alıp okuyacaktım. Ama yoook! Biraz daha araştırma yapınca seriler beni çekti resmen. Hepsi şu kararsızlığımın ve açgözlülüğümün suçu. Pişman da değilim hani :D 


Blogumdaki ilk kitap alışverişim de bu kadar :) En kısa zamanda yenilerini istiyorum :D


15 yorum:

  1. Hepsi çok güzel görünüyor. Keyifle oku. :)

    YanıtlaSil
  2. Oha Apollyon :O Kalbime indi. Off ben annemi ikna edemedim daha ya :(( Bi önceki alışverişi yapmasaydım keşke. Kemikler şehri :O Ben o seriye başlayana kadar ohooo :( Dört Numara Benim seri değil sanırım. Kitabı filmden çok çok çok daha güzel. Benim okuduğum ilk Artemis'ti, o yüzden değeri başkadır ^^ Dexlerinle hava mı atıyon sen bana? Hıh -,- Benim sepetimde Yakut Kırmızı da var. (Okuma Şenliği için de gerekiyor.) Tabi sen rahatsın. Koca bi seriyi kazandın. Hay maşallah ne diyim. Bu arada senin şansın bana yaramadı be :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anne dedim bak dedim başkaları Apollyon almış dedim ben eksik kaldım dedim siparişi verdim :D inşallah bir hafta içinde Apollyon elimde olur.

      Sil
    2. İyi demişsin :D Ee Apollyon bu ,duygu sömürüsünü hak ediyor :D Çabuk gelir zaten, yanında başka da aldın mı? Kemikler Şehrini de alsaydın. Onu da herkes okudu der araya sıkıştırırdın :P Dört Numara Benim seri. Hatta ikinci kitabı da var Altının Gücü diye. Valla Dex'lerimle hava atmıyorum ama atabileceğim tek yayınevi de o. Diğerlerinden en fazla dört tane vardır :P Keşke şansım yarasaydı ya, cidden kazanmanı çok istemiştim. Diğer çekilişleri kazansan bari. Bundan sonra çekilişe birini Tuğçe birini ben kazanıyım diyerek katılıcam ^^

      Sil
    3. Siparişimde hep Okuma Şenliği için seçtiğim kitaplar var. 200 puan toplamak istiyorum.

      Kemikler Şehri'ni şimdilik almıyorum. Yeni sepetime ekledim ama 2-3 ay sonra alırım anca. (Onun 2. filminin çekimleri iptal edilmiş sanırım ya da ertelenmiş.)

      Altının Gücü çıkmadı ama dimi? Türkçe edisyonu yok. Artemis sonuçta bu, daha çok bekleriz biz.

      Sonuçlanacak 4 çekiliş daha var. Onlar tutar belki. Ümidimi kaybetmeyeyim de :))

      Kaç Dex'in oldu şimdi?

      Sil
    4. Ben de katılcaktım Okuma Şenliğine ama vazgeçemedim listemden.

      Altı Nummaranın Gücü çıktı. D&R'ın internet sitesinde var.

      Bence de ümidini kaybetme, hem onlar bitse yenileri başlar :)

      23 tane Dex'im oldu :D Bir rafı doldurdular.

      Sil
    5. Iyy o nasıl bir kapaktır öyle :/ Onun filmi var mı? Film kapağıyla bassalarmış diyecektim.

      Ohaaa :O Ben de 13 Dex var. Apollyon da gelince 14 olcak. Sen uçmuşun. Takdir ettimm. Böyle devam et :D

      Sil
    6. Daha filmi çıkmamış. Kapak o kadar kötü ki sonu çok heyecanlı olmazsa filmi çıkana kadar bekleyebilirim :/

      Aslında Dex, sen bizden çok kitap aldın bi tane de biz verelim dese süper olur :D Ama biraz da Artemis'le uçsam iyi olacak :P

      Sil
    7. Anita Blake'e başlasan yeter zaten. 18 Artemis'in olur :D

      Sil
    8. Hahaha evet :D Ama sonlara doğru beğenmemeye başlamışlar seriyi.

      Sil
  3. Keyifli okumalar demeyi unuttum :P Keyifli okumalar :D

    YanıtlaSil
  4. Yaaaa bu kadar güzel kitaplar alarak ne yapmaya çalışıyorsun sen?!^^
    Çoooook güzel kitaplar almışsın!Sanırım şu 1-2 yılda Dex herkesin kalbine taht kurdu,bir kurbanı da benim:)
    İyi okumalar,ben de duygu sömürüsü yapayım bari bizimkilere,belki işe yarar:D
    Mutlu kal..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında kitaplarla kendimi öldürmeye çalışıyorum. Öyle sonlar oluyor ki yaşıyor muyum hâlâ diye kontrol etmem gerekiyor :P
      Dex çok güzel kitaplar çıkarıyor, hem de kısa sürede. Daha ne isterim ki?
      Teşekkürler :) Duygu sömürüsü işe yarıyor, tavsiye ederim :D
      Sen de kitaplı ve mutlu kal ^^

      Sil