18 Eylül 2013 Çarşamba

Çekiliş Kazandım ^^


Çok mutluyum, çünkü çekilişte kazandığım kitaplar geldi^^ Daha fazla mutlu olmazdım sanırım. Kitaplara sarılmak istiyorum. Ciltli oldukları için rahat rahat sarılabilirim.

Okuyan Kızlar Kulübü'nün "Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer" serisinin çekilişine katılmıştım. Aslında şanslı biri değilim, daha doğrusu değildim. Bu yüzden kazanacağım aklımın ucundan bile geçmezdi. Ama tabi kazanan iki kişiden biri olunca fikrim hemen değişti ^^


Seriyi bilmeyenler için Okuyan Kızlar Kulübü'nın tanıtımları:

Siz de onların turlarından haberdar olmak isterseniz işte adresler:


Ve Pegasus Yayınları'nın adresleri:



Böyle birçok çekiliş yapıp bizi -özellikle de beni- mutlu eden Okuyan Kızlar Kulübü'ne ve Pegasus Yayınları'na çok teşekkür ederim. Anlatılamayacak derecede mutluyum hatta mutluluktan havalara uçuyorum. Gerçekten harikasınız^^


2 yorum:

  1. Gıcık oluyorum şu çekiliş kazananlara yaa -_-

    Tebrikler^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok gıcık oluyorum aslında :D Teşekkürler ^^

      Sil